Videó: Az M1-esen gimnasztikázott is, majd megállt könnyíteni magán egy robogós
Egyébként pedig szinte végig a leállósávon haladt, ami szigorúan tilos.
Egyébként pedig szinte végig a leállósávon haladt, ami szigorúan tilos.
A bírságösszegek mellett természetesen a közlekedési büntető pontok is jártak és, mint egy-két durvább jelenetnél látszik a jogosítványt is bevonták.
Tudnak ünnepelni az olaszok.
Az ilyen kétsávos utak talán legtipikusabb balesetveszélyes szituációja a gyalogosokra nézve, amikor az egyik autós megáll a zebránál, a másik nem.
A hírek szerint a kocsiban ülők kisebb sérülésekkel megúszták az ijesztő esetet.
Különös karambolt vettek videóra Pozsonynál.
A hamarosan bemutatkozó, rendhagyó nevű XM, nem csak a legerősebb, de a legsúlyosabb BMW-is.
Hasonló találkozásra még ott sincsenek felkészülve.
Ha az ajtók szigetelése rendben van, úgy tűnik, nem jelent nagy gondot egy Teslának kicsit búvárkodni.
Nagy tempóval fordult ki a háromsávos útra a Ludovikánál, de nem tudta megfogni az autót.
Előtte összetörte a dolgozókat védő energiaelnyelő dobozt is.
Igazán erős válogatás lett a Civilpofátlantanítás sorozat 13. epizódja is.
Csak repült a palack, és már mentek is tovább.
A videóban a visszapillantó remegése a leginkább figyelmeztető jel, ami mutatja, nem a szokásos tempójában halad a furgon.
Valóban van valaki, aki úgy gondolja, hogy egy ilyen kis Suzuki teherautóval megverheti a nagyteljesítményű rendőrségi interceptorokat?
Mint az ilyen projekteknél gyakori, a siker érdekében, hamar előkerült a flex és a nagykalapács.
Nem is egy abroncsa hiányzott a kocsinak, hanem legalább kettő.
Tetemes, 50 milliós kárt hozott össze számítások szerint.
A fűnyírási munkák fokozott veszélyt jelentenek, mert a folyamatosan mozgó terelés miatt nem érdemes lezárni jóval korábban a sávot.
A sofőr miután letarolta a kocsikat, kimászott az ablakon, és angolosan távozott.